ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ από 39 ευρώ και άνω και έως 2 κιλά! Παράδοση και Σάββατο! Μάθετε περισσότερα
Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2019

Το μαγνήσιο ένα μέταλλο που υπάρχει σε αφθονία στο σώμα, και ειδικότερα στα οστά και στους ιστούς των διαφόρων οργάνων. Ένα μικρό ποσοστό μαγνησίου υπάρχει επίσης και στο αίμα. Η απορρόφηση του γίνεται κυρίως στο λεπτό έντερο και η απέκκρισή του μέσω των νεφρών και του παχεός εντέρου.

Τα μέταλλα είναι διατροφικά συστατικά ζωτικής σημασίας για φυσιολογική λειτουργία και την υγεία του οργανισμού, ειδικά το μαγνήσιο το οποίο συμμετέχει σε περισσότερες από 300 βιοχημικές διεργασίες στο σώμα. Σε ποιές τροφές υπάρχει το μαγνήσιο Το σώμα μας δεν έχει τη δυνατότητα να παράγει μαγνήσιο και για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο να λαμβάνεται καθημερινά μέσω της διατροφής. Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο είναι οι ξηροί καρποί (ηλιόσποροι, καρύδια, αµύγδαλα, φουντούκια, λιναρόσπορος, σουσάμι, φιστίκια Αιγίνης) , τα όσπρια, οι µπανάνες, τα σύκα, τα µήλα, τα ροδάκινα, τα βερίκοκα, το φύτρο σταριού, τα δηµητριακά ολικής άλεσης, το κεχρί, το καλαµπόκι, η σόγια, το σκόρδο, το µπρόκολο και η αγκινάρα.

Καλές πηγές μαγνησίου είναι επίσης το κακάο και τα μπαχαρικά. Διάφορα βότανα, όπως το χαμομήλι, το πιπέρι καγιέν, ο λυκίσκος, το λεμονόχορτο, η γλυκόριζα, η τσουκνίδα, η βρώμη, η πάπρικα, η μέντα, το φασκόμηλο, περιέχουν επίσης μαγνήσιο. Το νερό μπορεί να αποτελέσει μια πηγή μαγνησίου, με την προϋπόθεση ότι είναι «σκληρό» και συνεπώς πλούσιο σε μέταλλα.

<< Πίσω στα άρθρα

Αφήστε το σχόλιό σας