ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ από 39 ευρώ και άνω και έως 2 κιλά! Παράδοση και Σάββατο! Μάθετε περισσότερα
Τετάρτη, 17 Απριλίου 2019

Έχοντας ήδη αρχίσει το καλοκαίρι οι περισσότεροι από εμάς κυνηγάμε ένα χρυσαφένιο μαύρισμα και μια σοκολατένια αλλά ταυτόχρονα υγιή επιδερμίδα.

Πόσοι από εσάς γνωρίζεται ότι εκτός από το solariun , tanning και τις ατελείωτες ώρες ηλιοθεραπεία υπάρχουν τροφές που συναντάμε καθημερινά οι ποίες , βοηθούν στην αύξηση της μελανίνης ; Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε ποιες είναι αυτές οι τροφές οι οποίες είναι σύμμαχοι μας στις ανάγκες της μόδας και του καλοκαιριού!

Οι περισσότεροι ξέρουμε ότι το μαύρισμα αποτελεί μια φυσιολογική αμυντική λειτουργία του σώματος μας , αφού από την επίδραση του ήλιου , τα μελανοκύτταρα της επιδερμίδας εκκρίνουν μελανίνη για να μας προστατεύσει από την υπεριώδη ακτινοβολία , σκουραίνοντας παράλληλα και το χρώμα του δέρματος. Διάφορα αντιοξειδωτικά ,όπως τα καροτενοειδή , το λυκοπένιο , η λουτεϊνη και άλλα , ευθύνονται σε μικρό βαθμό για το σκούροχρωμο της επιδερμίδας μας.

Οι ουσίες αυτές πέρα από την ωφέλιμη αντιοξειωτική προστασία εναποτίθεται κάτω από την επιδερμίδα και σε υψηλή συγκεντρώσεις μπορούν να επηρεάσουν και το χρώμα του δέρματος.

Τέτοιες ουσίες είναι :

Καροτενοειδή Τα καροτενοειδή, υπάρχουν κατά βάση σε πορτοκαλο-κίτρινα φρούτα και λαχανικά (και πράσινα φυλλώδη), όπως το καρότο (καροτένια), η ντομάτα (λυκοπένιο), τα βερίκοκα και τα ροδάκινα, το καρπούζι και το πεπόνι, το μάνγκο, οι πιπεριές, οι κολοκύθες, το μπρόκολο και το σπανάκι. Μάλιστα φαίνεται ότι τα καροτενοειδή προστατεύουν το δέρμα από τους διάφορους ερεθισμούς και τις πανάδες.

Βιταμίνη Α Η βιταμίνη Α (τα β-καροτένια των παραπάνω τροφίμων μετατρέπονται σε βιταμίνη Α στον οργανισμό) μεταξύ άλλων φαίνεται να ευνοεί την ελαστικότητα του δέρματος, ενώ η έλλειψή της προκαλεί ξηροδερμία κι ευερέθιστο δέρμα. Εκτός από τα παραπάνω λοιπόν, αναζητήστε πλούσιες ποσότητες βιταμίνης Α σε ζωικά τρόφιμα, όπως τα ψάρια, το συκώτι, τα τυριά κι ο κρόκος του αυγού.

Βιταμίνη Ε Απαραίτητη για ένα υγειές μαύρισμα μιας και η έλλειψή της προκαλεί αφυδάτωση και ξηρότητα, ευνοεί την εμφάνιση ραγάδων και αυξάνει τον κίνδυνο για καρκίνο του δέρματος. Τέλος προστατεύει από την πρόωρη γήρανση του δέρματος Καλύψτε έτσι την πρόσληψή της καταναλώνοντας συχνά σολομό, ελαιόλαδο και αμύγδαλα.

Βιταμίνη C Εκτός του ότι εμποδίζει την ανάπτυξη των ελεύθερων ριζών που σχηματίζονται από την υπεριώδη ακτινοβολία, συμβάλλει στη διατήρηση της σφριγηλότητας και της επιδερμίδας και συντελεί στη γρήγορη επούλωση των εγκαυμάτων από τον ήλιο. Ακόμα, δρα πιο αποτελεσματικά όταν συνδυάζεται με τη βιταμίνη Ε (και το χαλκό). Βρίσκεται δε σε στις φράουλες, τα πεπόνια, τις ντομάτες, τις πιπεριές, και στα λεμόνια, στο μπρόκολο και στο σπανάκι. Μπορούμε να εμπλουτίσουμε τη διατροφή μας με όλα αυτά τα τρόφιμα συνδυάζοντας μία υγιεινή διατροφή και την ευεξία του σώματος απολαμβάνοντας λοιπόν το καλοκαίρι μας !!

<< Πίσω στα άρθρα

Αφήστε το σχόλιό σας